TATUERAD

Ja som jag har skrivit tidigare sa var Koh tao jatte fint. Vi hann inte direkt se sa mycket av on pa dagen, vilket jag tyckte var jattesynd eftersom att on var sa fin. Vi var mest ute pa kvallen och jag skulle helt klart vilja kalla den on for OTURS ON! Typ allting gick fel dar.. En kvall sa ramlade jag ner i ett typ "vagarbets hal" da det var morkt ute. Det var ganska langt jag foll och jag fick inte sa roliga sar pa benet. Jag har arligt typ knappt kunnat ga pa benet forann nu! Nu borjar det bli battre. Saret var ganska djupt. Efter det sa satte jag mig pa en stenmur for att kolla benet och jag skulle stodja armen mot en gras platt bakom mig! Det var dock inte bara gras utan gras som lag pa VATTEN.. Jag holl ju sjalvklart min handvaska i handen, sa att handen OCH handvaskan plumsade ner i vattnet. Da forstordes det mesta i min handvaska, bla min ALSKADE kamera.. Sa allt detta har varit ganska irriterande, samt att bade jag och Micke har varit SUPERforkyld sa vi orkar inte vara ute om dagarna eller kvallarna. Dock maste vi ju ut for att ata..

Det har dock hant en rolig sak!! Jag har tatuerat mig (!!) Trodde aldrig jag skulle vaga, men jag ville det sa garna! Skrev helena pa thailandska i nacken, vilket alltid kommer paminna mig om tiden har i thailand. Det gjorde inte ett dugg ont. Jag tyckte bara att det kittlades! Men jag var ruggigt nervos. Resultatet gjorde mig jatte glad och jag ar super nojd!

Nu ar vi i Ranong och bor pa ett super billigt hotell for bara ca 200 baht, alltsa 50 spann. Det ar ganska fint ocksa! Allting ar SA himla billigt har! Mat kostar typ 10 kr, en timme vid internet kostar 5 kr, boende typ 50 kr och olen kostar bara 5 kr pa RESTAURANGER! Det ar svinbilligt for att till och med vara thailand.. Vi har just kopt en massa frukt for bara ca 3 kr!

I overmorgon kommer mamma och Hans och det langtar vi som tuuusan efter! Ska bli sa himla kul att traffa dem! Da aker vi ut till en o som heter koh phayam, inte sa kand och valdigt lite turister. On ska se ut som Phuket och Koh samui for ca 20 ar sedan innan det blev sonderturistat, ska bli ruggigt kul att se! Skont att fa lugn och ro. Forutom det sa ska vi bo i en bungalow som ligger i vattnet, super fin. Det ska verkligen bli kul att fa bo lite finare i nagra natter. Bilder kommer nedan, den ar INTE trakig! Langtar efter mamma! Kram




Rummen


Stugorna


Restaurangen


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0