KOH TAO GILLAR VI!

Har inte riktigt tid att skriva för vi ska snart ut och äta middag, men tänkte att jag måste dra en snabb update! Triiivs verkligen i Koh tao, det är ett riktigt fint ställe och verkligen speciellt. Känns som en del av Thailand som vi inte sett föränn nu. Vi har ju alltid bott på stranden i en bungalow, men denna gång bor vi mitt på huvudgatan som ligger mellan våran bungalow och stranden, helt perfekt! Ungefär 50 meter till stranden ändå, men man slipper bo bland all sand. Det är en gata där det finns restauranger, nattklubbar och stånd där dem säljer frukt och kyckling osv. Vi bor mitt i den! Verkligen mycket turist-saker! Jag trivs som tusan i vårat "hem" också, det är riktigt fint. Kommer lägga upp bilder tidigare! Detta rum är bland dem finaste vi har bott i och vi betalar bara 250 baht per person vilket är 62 kr var, men då bor vi fyra personer här inne. Jag, Micke, Mats och Albin! Micke är jag ju självklart van att bo med, detsamma med Mats eftersom jag har funnits i deras hus ca 3 år, hehe :) Albin dock är ganska bra på att stöka runt omkring sig, men det gör inte så mycket. Jag är inte den som har alla saker på plats heller! Första dagen fick jag dock förklara för honom att det är INTE okej att röka inomhus! hehe. Toan är jätte fin, jämfört med de vi har haft. Sängarna är underbara och ovanför på väggen har vi en stor LCD-TV. Riktigt mysigt! :) Ingen AC, men det behövs inte här eftersom vi inte får det så varmt. Vi har två fläktar istället och två dubbel sängar! Älskar stället!

Jag berättar mer om sakerna vi har gjort sedan vi kom hit en annan dag! Hoppas allting är bra i Sverige:)


Sovrum

 


TV:n uppe på väggen.

 


Våran ballkong

 


Våran toalett

 


Micke och albin, internskämt från koh tao!

 


Albin bjuder på shots

 


Jag och en svensk tjej! :)


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0