HEMLIGT ARENDE

Idag har jag och Micke gjort ett hemligt arende, kanns bra och jag kanner mig GLAD!
Det har varit mycket spring och arenden faktiskt sedan vi kom till bangkok. Vi har varit tvungen att forsoka fixa inrikesflyg i Philippinerna, och det ar tydligen jatte dyrt. Vi far se hur det kommer ga, det basta ar kanske att gora det dar! Vi har ju tankt aka fran Manila till El nido eller Boracay. Suck! Aja imorgon bar det av och jag langtar som FASEN!

Igar akte vi till MBK och shoppade, traffade upp Elin och Nathalie dar och det var jatte kul att se dom igen. Efter det gick vi pa bio, the fighters! Riktigt bra film och riktigt mysig biograf!

Eftersom vi bor mitt pa khaosan road sa ska jag och Micke ga ut och shoppa lite ikvall, resten av shoppingen sparar vi till Asia mall i Manila som ar Asiens 5 STORSTA SHOPPINGCENTER och aven 3 ggr sa billigt som thailand! Me like.

Kommer sakna thailand och asien sa mycket efter att jag kommit hem, ar inte sa lang tid kvar nu men jag ska njuta av varenda sekund. Kanner mig sa hemma har!


Micke och albin pa khaosan road


Glomt att beratta att jag hallt i en orm, riktigt cool!


MC DONALDS!!


MBK, bangkok by night


Nathalie och Elin, innan bio!


Biofotoljerna!


Åsikter
Postat av: Mammaw

Herregud, vad du fått utstå. Nu kan det ju bara bli bättre. Älskar dig mitt fina barn. Skickar en kram

2011-01-30 @ 17:04:46

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0