EN BÄTTRE DAG

Det känns faktiskt bättre idag! Det är så otroligt fint här, precis som taget ur en rese katalog. Kritvit strand, klarblått vatten och jätte vacker natur. Jag var förälskad i phiphi island, men detta är 10 gånger så vackert.

Igår gick vi ut och kollade "stan". Vi hamnade på en pub och det var lite afterski stämning där, live band och trevlig musik. Jätte trevligt folk också! Träffade en jätte söt tjej som heter Mary Jane från Californien. Jag och Mats gick hem kring 2 och sov.

Idag har vi bytt boende, eftersom vi bodde på ett skitställe med delad toa. Den var INTE fräsch, inte duschen heller.. Nu bor vi verkligen jätte fint! Badkar, AC, jätte mysig ballkong, pool osv. Vi trivs jätte bra och blir behandlade som kungar här! Gratis WIFI och frukost också, så det känns super. 3 dagar kommer vi stanna här, sedan får vi se om vi bara byter boende eller åker till någon annan ö.

Idag har vi legat på stranden ett tag och efter det tog jag och Mats en promenad! Skönt var det. Philippinerna är verkligen fascinerade av oss svenskar verkar det som! hehe.


Jag och MJ!

(mer bilder kommer sedan och på facebook)

 


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0