ALDERSJÖN OCH MS BRÄNNA

Igår efter aldersjön så åkte jag in till stan till Jennifer. Vi drack lite vin, pratade på och sedan gick vi ut till MS bränna. Det blev en ganska så lyckad kväll faktiskt! Träffade en massa andra kompisar där också och det var jätte kul :)

Idag på morgonen så kom Ida och hämtade upp mig, vi åkte och käkade i stan sedan begav vi oss mot aldersjön för lite sol och bad! Det var mycket trevligt, har inte träffat henne sedan vi var på Cypern. Väl på aldersjön så träffade vi en massa andra kompisar. B.la Elin, Elina och Fanny som kom och solade med oss. Det slutade med att det bara var jag och Fanny som låg och pressade sista timmarna. Nu är jag äntligen hemma och tar det bara lugnt, jag är SÅ trött. Har tagit en dusch och skrubbat och smörjt in mig noga.

Nu ska jag lägga mig framför TVn och mysa.
Imorgon börjar nästa arbetsvecka, hurra...


Jag igår innan bränna.


Ida på stranden!




Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0