FREEDAG

Idag har jag gått på marknaden med mamma och Jennifer.
Vi hade mycket trevligt faktiskt! Alla var ashungriga när vi gick omkring där,
så man blev så sugen på allting. Köpte lite olika bröd och såklart remmar!

Jag var in på team sportia och kunde inte hålla mig från att köpa en ny mysdress.
Adidas, dom har man alltid användning för! Både vid träning, mys hemma och till vardags.
Så jag är super nöjd, glad över att få shoppa för en gångs skull :)

Efter stan så gjorde jag och mamma oxfilé och potatisgratäng hemma och satt ute och pratade och åt i flera timmar. Efter det åkte jag till sävast. Emma har kommit hem nu och jag är superglad att få spendera tid med henne!
Har saknat henne i massor min fina lillasyster.

Imorgon ska jag grilla hos min kusse i luleå, det blir mycket trevligt!
Adjöss.


Jag i min nya dress som kommer användas flitigt!


Bitter på jobbet?

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0