FREEEEEEEEEEEEDAG

Gud så skönt med helg! Jag har iprincip varit sjuk hela veckan, men jag har jobbat ändå.
Idag har det varit grymt varmt och jag är helt slut i huvudet. Somnade dessutom inte förän halv 3 igårkväll och jag gick upp klockan sex. Jag sov nämligen hos Fanny och vi är rätt duktiga på att vara vakna ett tag!

När jag åkte hem efter jobbet var det typ 70 plusgrader i bilen.
Har ingen ac.
När jag väl körde in på gården så såg jag pappa stå och tvätta sin bil. Det var ett halleluja-moment för mig. Jag hade nämligen bikini under min tröja, så jag slet bara av den i bilen och RUSADE ut till vattenslangen, gud så skönt det var!
Såg nog nästan galen ut, det var av ren överlevnadsinstinkt..

Vilade ett tag när jag kom hem sedan har vi grillat och ätit gotta.
Nu ringde Jennifer och frågade om jag ville följa på någon vip kväll på Lotus, det var ganska lockande men jag orkar verkligen inte. Känner att jag behöver ladda batterierna! Sävast är perfekta stället för det, trivs så bra här och det är så skönt att bara vara hemma och ta hand om sig själv. Ta sig tid framför TVn eller min bok, det är så fruktansvärt sällan jag har tid för det. Så jag njuter av min fredagkväll här hemma istället. Nu ska jag lägga mig och läsa, kanske ses vi ute imorgon?
XOXO, gossipgirl. Hehe.


Spolar av gräsklipparen på jobbet.


Kopplar av med min bok ett tag på altan efter jobbet.

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0