LEEEEEDIGHET

Hello :)
Vaknade klockan nio imorse och var SKITARG över att det regnade på min lediga dag.
Sedan väckte pappa mig 2 timmar senare och sa att det var strålande sol, så han, jag och Agneta åkte till alder. Låg och stekte lite. Men det dröjde inte länge innan jag mötte massa bekanta. Så jag la mig och solade och surrade med Anton, Dennis, Rickard, David och David ett tag!
Doppade mig 2 GÅNGER! Första doppet i sommar, i sverige ;)

Ruggigt skönt dag har det varit! Är så överlycklig över att få sola på stranden, när jag annars jobbar varje sån här fin dag! :) Ikväll får jag se vad som händer.. Antingen blir det lugn hemma kväll eller också lugn utekväll på bränna med Jennifer!


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0