ONSDAG

Idag har jag och Vanessa shoppat!
Köpte en jättefin kofta på see me, som kommer behövas när det börjar bli lite kallare ute.
Längtar efter att få klä mig i lite höstkläder, det är så mysigt :)

Nu är hon hemma hos mig och vi har varit ute och åkt inlines ungefär 7 km.
Det var riktigt skönt och jag tycker det är super kul träning :)
Vi var lite rädda i vissa nedförsbackar, men det gick bra ;)

Nu ska hon snart hem, så jag blir ensam i huset inatt!


min gosplutt!

Åsikter
Postat av: mamma

Hallå!!!!!! Smarting. Du kan ju inte skriva att du är ensam under natten. Vilken galning som hellst kan ju läsa din blogg och ta chansen. Älskar dig. Kram mamma

2011-07-29 @ 09:22:07

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0