SPÅDOMAR

Dagen på jobbet har gått seeegt.

Däremot efter jobbet var jag med om något riktigt häftigt! Jag, Vanessa och Fanny har så länge pratat om att spå oss. Vi hade blivit rekommenderade en kvinna som ska vara jätte duktig, så vi bokade in tid hos henne idag. Vanessa blev dock sjuk, så det var bara jag och Fanny.

Båda två är jätte nöjda. Man fick höra både roliga och tråkiga saker, men mest roliga! Ingenting man mådde dåligt över, för sådant berättar hon inte. T.ex. så berätta hon inte när någon dör eller så.. Hon visste saker om mig och andra som hon omöjligt kan veta. Hon beskrev utseendet på vissa bekanta till mig som vi pratade om, hur vet hon sådant? Det var riktigt sjukt!

Hon berättade typ väldigt mycket om min framtid, men vi får väl se vad som stämmer. Vet inte riktigt vad man ska tro om sånt där, men hon var som grym.

Min framtid såg iallafall väldigt ljus ut! Någon svacka då och då, men aldrig någon djup. Hon berättade vad jag kommer att komma in på till hösten, så vi får väl se om fyra dagar om det stämmer. Hon visste att jag skulle komma in, sa hon.

Hon visste massor om ens hälsa och vad man ska undvika för att inte bli sjuk i framtiden. Sedan om ekonomi, kärlek och karriär. MYCKET INTRESSANT!

Man fick även ställa sina egna frågor i slutet. Det var värt varenda öre, riktigt häftig upplevelse. Även om man inte fick höra allt som man ville höra.. Vet ju fortfarande inte vad som stämmer och inte, hehe. Men kan garantera att det mesta som hon visste om mig stämde. Men vi pratade ju som sagt mest om framtiden, och den vet jag ju ingenting om än. Vi får väl se! Hade nästan velat göra om det, haha! :)




Åsikter
Postat av: Anonym

Vad kostade det? hur fick ni kontakt med hon som spådde? :) hur lång tid tog de osv.

2011-07-11 @ 21:43:59
Postat av: Anonym

ÅH, vem är hon? Hur kontaktar man henne?? =)

2011-07-12 @ 03:17:26
Postat av: nyfiken

var gick ni och spådde er? har sökt efter flera spåkvinnor i norrbotten men inte hittat någon "bra". skulle vara snällt om du kunde skriva hennes namn, telenr, hemsida osv.. tack på förhand!

2011-07-12 @ 17:57:29

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0