TISDAG

Allt har känts ruggit kasst idag.
Efter jobbet har jag bara sovit, sovit och ätit.
Sedan bestämde jag mig för att ta ut den sista energi som fanns på att åka inlines.
Det är en väldigt rolig form av träning och väldigt bra träning, någonting jag har tänkt börja med länge.
Det var jätte länge sedan jag åkte, så det var kul!
Åkte inge långt eftersom jag är sjuk också. Nu är jag helt slut.
Ska bara slå igång tvn och läsa min bok, sedan back to sleep!

Hoppas så mycket att allting känns bättre snart. Om jag är bättre imorgon så ska jag med tjejerna på Harry potter premiären, det vill jag ju faktiskt inte missa. Skulle kännas ganska svikande då jag har världens, eller åtminstone norrbottens största harry potter fan som vän som har bokat typ 10 (!!!!) biljetter för att vi ska och kolla... Men det är lugnt Vanessa, jag hmm. dömer inte..


Jag efter 3D bio i stockholm med Vanessa.

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0