BODEN ALIVE

I torsdags var jag sjukt trött men drog mig ändå ut med Jennifer en sväng till Boden alive senare mot kvällen, nyktra. Vi hade faktiskt jätte kul! Först åkte vi svanbåtarna, sedan satt vi en liten stund i öltältet med Eve, Linnea och Amro. Efter det åkte vi alla karusell!
Jobbade hela dagen på Fredagen men efter det gjorde jag och Vanessa oss i ordning och träffade Eve, Amro, Olli, Jessica, Anna, Elin och två till tjejer som jag inte träffat förut. Det var så himla kul att träffa tjejerna från Luleå, super länge sedan.

Vi var på området i öltältet och åkte karusell. Vid ett gick vi till Lotus och det var ganska lyckat! Ikväll satsar vi nog på bränna istället, vi vill testa båda och jag tror mest folk befinner sig där. Förfesten ikväll hålls utanför Fanny och Jennie, Elin fyller 20 år så vi ska fira henne :) Det blir nog as kul!



Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0