SUPERLYCKAD UTEKVÄLL

Igår hade jag så jävla kul! Bästa kvällen på väldigt länge :)
Luleå och luleåborna levererade som alltid! Först var vi hemma hos Simon och Ida och grillade.
Deras lägenhet var super fin! Igår var första gången jag var dit faktiskt.
Maten blev super god och till det drack vi vin, mycket trevligt!

Efter mycket prat, skratt, mat och vin så begav vi oss mot färjan, men det regnade för mycket.
Istället gick vi till allstar, även där var det jätte lyckat! Träffade några igenkända ansikten.
Men mest hängde vi vid ett bord med massor av goda drinkar.

Efter krogen gick vi och badade i regnet i norra hamnen(!!)

Vi hade packat med oss badkläder i en ryggsäck, haha.
Det var typ VARMT i vattnet fastän det regnade och klockan var typ 3 på natten.

Nu har jag precis ätit och nu ska jag vila middag, för jag är typ dödstrött!
PUSS


Hos simon och ida!


Jag och fina ida på allstar!


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0