SÖNDAG

Hade väldigt kul igår. Först förfestade vi utanför Jennie där dem grillade, men jag och Vanessa hade redan ätit souvas, jävligt gott det med! Efter ett tag gick vi till Fanny och satt utanför henne med en massa folk. Spelade spel, pratade och spelade gitarr och sjöng.

 

Vi gick sedan ut till öltältet och sen åkte vi karuseller. Begav oss till bränna efter det.
Var lite leds efter en halvtimma i kö, men när vi väl var inne så var det ganska kul. Mest äldre folk, därav äldre musik också. Men vi roade oss till max ändå. Fick svänga på höfterna till abba och liknande musik istället, var as roligt!

 

Blev väldigt sent eftersom vi gick till max efter krogen och där hade vi också riktigt kul.
Skrattade åt allt möjligt så tårarna rann och jag har ont i halsen idag.

 

Idag  när jag och Vanessa vaknade så åkte vi på aldersjön och solade lite,
vi var stolta att vi orkade oss dit efter en hårt helg :) Efter det har jag ätit pizza hos pappa och nu myser jag på här i sävast, älskar att vara här! Det är så avkopplande. Mitt kära hus som jag har bott i, i snart 20 år.

 


Jag och fyra snygga brudar!

 


Förfest utanför Fanny.

 


Ms bränna.

 


Jag hos Jennie.

 


Jag och albin, lite längdskillnad där? HAHA

 


Jag och min fina!


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0