AKUTEN

Sitter på sjukhuset nu och väntar på att få komma in. Det är så gormigt, varit hos doktorer sedan klockan två på dagen. Jobbigt.. Fick en kommentar nyss som jag tänkte besvara; att jag skulle ha varit otrogen mot Micke? Nej Gud, det är det dummaste jag hört. Vars får folk sånt ifrån? Vem är det som hittar på sånt löjligt? Sen OM jag hade varit det, vad får dig att tro att jag skulle skriva det i min blogg som svar på en ANONYM kommentar? Alltså var det bara för att göra mig upprörd gissar jag. Aja, huvudsaken för mig är ändå att jag vet hur det ligger till. Och att Micke vet, och alla som känner oss. :)

Åsikter
Postat av: frida

haha det är ju sjukt, typ så länge du haft din blogg är det ju alltid någon som brytt sig i allt om dig och dina förhållanden och kommenterat då och då, det måste ju vara en och samma person som gör det, garanterat en tjej, för ingen kille skulle orka göra så.

2011-06-13 @ 13:34:20

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0