DEL 1 ; AYIA NAPA

Tjeena Sverige!
Har haft noll med tid till att uppdatera er, har knappt hunnit vara inne på vårat underbara hotellrum förutom de minuter som det tagit för oss att somna på kvällarna när vi kommit hem, vilket inte har varit många minuter. Vi är helt slut!

Tänkte börja med att berätta om första kvällen i Ayia napa i Torsdags och resten får ni senare, när jag kommit hem. Vi kom fram ungefär 6 på dagen och kollade stranden en sväng. Efter det var det snabbt att göra sig iordning och gå ut och äta. Denna kväll var det bara jag, Stina, mamma och Hans för vi mötte upp resten av släkten dagen efter.
Vi åt på en jätte gott, mamma och hans drack vin till maten. Jag och Stina drinkar! Lovely.

Efter maten blev vi till och med bjudna på drinkar av restaurangen och sedan drog jag och Stina vidare in till själva "stan" i Ayia napa. Det var galet mycket ungdomar och nattklubbar vill jag lova, och vi var på 4 st.
Vi började på  3 olika lugna ställen och satt och drack lite, pratade om allt möjligt. Sedan gick vi vidare till ett ställe som jag hade fått rekommenderat; castle club. Det var oerhört stort! Typ tre våningar på två olika ställen, ett fett uteställe emellan och hela klubben var byggd som ett stort slott. Vi dansade, minglade och drack lite fram till ganska sent, då vi begav oss hem. Det var en lyckad kväll trots att vi var så himla trötta efter allt resande.
Var spännande att få uppleva ayia napa, har hört mycket gott om det stället.
Vi hade super kul! =)

Här är bilder från napa;







Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0