FARMEN PREMIÄR

Igår hade jag jätte kul.
Kvällen började med förfest hos Kalle sedan bar det av till farmen!
Har verkligen saknat farmens festkvällar, för inget slår dom.
Har alltid så jäkla kul där! Enda nackdelen är att man lätt tappar bort folk,
men jag och Vanessa höll i alla fall ihop hela kvällen och vi hade as kul!
Känns som att det var så jäkla mycket som hände, fast kvällen gick så fort.

Tyvärr har jag inga bilder för det var hon som hade kameran,
men dom dyker väl upp sedan någon gång.

Ikväll har min kära kusin Simon varit här och hälsat på och Ida hade han med sig.
Det var mycket trevligt! Ser fram emot semester i cypern med dom två och resten av släkten!

BTW. Känner att jag måste göra något åt den här designen snart. Sjukt tråkig!
Godnatt!


Du har stora problem.


(jag, förra året på farmen)


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0