FÖR FAN..

Haha jag är något leds just nu på en hel del saker.
Väldigt arg om man ska säga så. Besviken.

Lögner är det absolut värsta jag vet. Så jävla äckligt.


Såhär ser ungefär min och Fannys konversation på sms ut:
(ta det inte så seriöst för vi är ganska negativa av oss när vi är arg)

Jag - Jag skulle behöva din hjälp snarast!
Fanny - Jag kommer alldeles strax!
Jag - BRA FÖR JAG SKULLE FAN KUNNA SKADA NÅGON, SÅ ARG ÄR JAG..
DU MÅSTE RÄDDA MIG. GLÖM INTE VINET FÖR BÖVELEN!
Fanny - OKEJ JAG FÖRSTÅR ATT DET ÄR ALLVARLIGT, SÅ JAG KUTAR
Jag - VARS ÄR DU KVINNA, JAG HAR REPET RUNT HALSEN
Fanny - Pappa kunde inte skjussa mig förän om 15 min!!!
Jag - Kan vara försent.. slutet är nära..
Fanny - nej!!! jag kommer!!!

Efter en halvtimme ringer fanny.
"Jag har kört vilse!!!"
HAHAHA..


Är inte lika kärleksfull just nu som jag ser ut på bilden,
ville bara visa att jag faktiskt har en mjuk sida också :)

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0