GRATTIS STUDENTER

Jag har stängt in mig i källaren där det är kallt och isolerat i typ 3 dagar nu.
Det verkar ha varit till lite nytta, för känner mig lite bättre.
Idag har jag faktiskt tagit mig ut för att kolla på alla glada studenter!
Det gjorde mig ändå lite glad :) Kan verkligen känna deras lycka!

Nu ska mamma skjussa mig till sjukan så väntar min säng på mig här hemma sedan.
Förhoppningsvis!

Puss och kram, GRATTIS STUDENTER!


Ett år sedan.
Då var man glad.. Bjuder på dubbelhakan!


Åsikter
Postat av: Anonym

ååh stackare, vad har du för sjukdom? kraam krya på dig

2011-06-10 @ 14:34:50
Postat av: Anonym

fick höra att du varit otrogen mot micke, är de sant?

2011-06-10 @ 15:58:03

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0