ONSDAG

Åh en sådan hemsk dag, man kan verkligen kalla det min otursdag.
Allt har hänt mig ungefär.

Men orkar inte gå in på vad för det är som sagt inga roliga saker.
Är ni förvånade? :) Btw. Hade en geting på rummet inatt igen, klockan fyra på morgon den här gången.
Tur så hade vi mycket gott att äta till frukost (för äta är jag ta mig fan bra på)
Niiice. Borde jag inte vara trött snart!!

Det enda positiva med dagen är att jag har fått en ny röjsåg som är tusen gånger lättare och bättre än den tidigare, mamma har bjudit mig på lunch OCH jag har fått tillbaka skatten och det var en hel del pengar. Känns fint!


Åsikter
Postat av: pete

ska du med på grill och fest på lör?

2011-06-08 @ 18:08:03
Postat av: helena

vars och med vem? vet ju fortfarande inte vem DU är..

2011-06-09 @ 14:48:18
URL: http://helenagpersson.blogg.se/
Postat av: pete

jag vet... hör av mig på ett annat forum då.

2011-06-09 @ 20:08:34

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0