SÖNDAG

Travet var väldigt nice! Vi spelade på v75 och åt trerätters.
Sedan gick jag ut från tältet och mötte Fanny och Vanessa då och då!

Vi drog till farmen kring 11 och det var sådär faktiskt. Hade nog för höga förväntningar!
Drängarna hann jag knappt se. Hade sjuuukt ont i fötterna. Kallt. Osv, osv.
Det var trevligt i början tills man ledsnade och mest ville hem. Tror vi var där för länge..
Mariell skjussade mig och Vanessa till rönnbäcks och sedan sov jag hos Vanessa! :)

Var ovanligt pigg. Vaknade ganska tidigt och åkte hem, nu är jag hos pappa i sävast och myser på.
Så kommer min fortsatta kväll se ut också, imorgon är det jobb som gäller.

Här är några bilder från igår;




Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0