SÖNDAG

I fredags var vi ju på Ms bränna, men det var inte så himla lyckad kväll.
Igår däremot var den bästa utekvällen på väldigt länge.
Först var vi och kollade på balen, sedan festade vi alla tjejer hos Fanny
och gick sedan ut på bodensia. Bodensia var fullsmockat och vi var där hela kvällen.

Det var så mycket folk, så endel fick inte komma in.
Jag och Fanny höll ihop hela kvällen och
 det var skit kul för vi har inte varit ute på evigheter.

När kvällen var slut gick jag och Fanny hem och sov hos henne.
Men först åt vi pizza som vi hade laddat upp med.

Idag har jag jobbat hela dagen, inte i mitt bästa skick, men det funka!
Det var mitt sista arbetspass på max. Har väldigt blandade känslor kring det.
Älskar mina kollegor och att arbeta där, därför vet jag att jag inte kommer sluta helt och hållet.
Kommer nog ta något pass då och då när jag orkar :)

Nu ska jag iväg till Vanessa med Fanny och vi ska bara mysa på. Känns helt underbart!
 Nu är jag leds drinkar, dansgolv och allt som har med party att göra för ett tag framöver.

Bilder från i helgen ;


Fanny, vanessa och jag på MS



Jennie, Vanessa och jag på MS



Jennie och Vanessa


Fina Elin och Erik på balen!


Jag och Elin igår.



Heeejdå.


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0