STOCKHOLM

Nu är jag och Stina framme på hotellet i Stockholm!
Känns väldigt awesome, har haft ett sånt lyckorus idag, känns som att allt har gått så bra.
Hade inte förväntat mig att hinna få min nya mobil innan resan,
men den kom idag precis i tid så jag hann tanka ner bra låtar inför flygturen.

Resan har gått bra hittils och nu chillar vi i våran lilla stuga efter en middag på mc donalds.
Senare ska vi gå till gymmet och ta ut våra sista krafter.

När vi var på kallax började dock min otur/slarvighet som vanligt. Är ni förvånade?
Inte jag.. Det som hände var att vi klev av bilen och när vi är påväg in ropar pappa
- Helena!! Ska du inte ha din väska?
Jag tänkte "åh nej, ska det redan börja..." Tog väskan och kramade han hejdå.

Men när vi kommer in blir det ännu värre.. Vi ska gå på planet och jag märker
att mitt pass och biljetter är borta. Jag börjar springa runt i panik och kolla överallt.
Då låg passet och biljetterna vid kassan där jag hade köpt min tidning. Eller vid en bänk vid kassan.
Helt övergivna.. Åh så typiskt mig, det hade kunnat sluta riktigt illa! Men hade tur som vanligt:)
Håller hårt i min nya mobil, den får inte försvinna från mig (!!!)

Imorgon bär det av till Cypern! Ser sjukt mycket fram emot det. Få träffa släkt, familj och vänner.
 Första natten spenderas i Ayia napa innan vi möter upp alla andra.
Kommer säkert uppdatera bloggen någon gång om vi har internet! :)
KRAM



Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0