TISDAG

Hej, nu var det ett tag sedan!
Har jobbat och stått i. Vädret har varit på topp, men det är lite jobbigt nu.
Jag får nämligen inte vara i solen, då blir det lite varmt med alla kläder och arbetandes.

Den senaste veckan har jag kommit fram till så himla mycket saker.
Det är nog bra för min del, även om jag inte riktigt vet vad jag känner kring allt än.


Nu ska jag och pappa åka ut till farmor och farfar och hälsa på.
Känns jätte kul, saknar dem så mycket.
Har tänkt plantera några blommor åt dem!

Ikväll blir det bara att sega på och tagga inför morgon dagens jobb.


Jo varsågod.

Åsikter
Postat av: mamma

Oh! Vilken fin bild. Saknar dig hjärtat. Gör alltid det när du inte är i närheten. Hoppas att farmor och farfar hade det bra. Älskar dig. Puss

2011-06-14 @ 20:41:18

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0