GODMORGON BLOGGEN

VARFÖR KAN JAG ALDRIG FÅ SOVA! Det har varit en hemskt natt. Inte nog med att jag vaknat 847342 ggr av mina hemska mardrömmar så vaknar jag klockan 5 på morgonen av att en FET geting (ja, getingar är min största rädsla) typ dyker ner under mitt täcke och dampar. Jag hade TUR att jag inte blev stucken. Det tog mig inte lång tid att slänga mig upp från sängen. Det roligaste är att jag dessutom INTE sover med fönstret öppet, just på grund av att jag är rädd för getingar. Vad är då oddsen att någonting sånt här händer mig? Tydligen mycket höga. HUR KOM DEN ENS IN? 

Så nu sitter jag här vaken, inte i mitt sovrum. Hade inga planer på att somna om..
Önska jag fick säga godnatt, men vafan; godmorgon! :)


MAAAT.. (HUR KAN JAG ENS VARA HUNGRIG IGEN! vet ni hur mycket jag äter?! Jag tror inte ni kan gissa..)


Åsikter
Postat av: pete

söt...och rolig.

2011-06-07 @ 19:04:51

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0