JAG KÄNNER MIG UNG..

Haha ett roligt samtal mellan mig och Micke när vi sitter i bilen påväg till Elin..

Jag: Vad ska vi göra där borta?
Micke: Men typ spela bingolotto?
Jag: Spela bingolotto??!? Varför ska vi göra det?
Micke: Det är det man gör..
Jag: Vadå, "det är det man gör?" Jag vill se män som hatar kvinnor..
(inte för att jag är ett fan av det, men den gick på tvn.)

Micke: Man gör det när man blir äldre Helena.
Jag: Jag är för ung för det här! Ni är för gamla för mig.
Micke (med pipig tjejröst): "Heej! Åhh, jag ska på krogen och skaka rumpa!"
(Jag höjer musiken i bilen och det råkar vara någon "partylåt")
Micke: Nej helena, den här musiken fungerar inte heller att lyssna på..
(så slår han om till en poppig dansbandslåt
och sitter och diggar som en gammal gubbe..)

Hehe. Inte ett fullt seriöst samtal som ni förstår..


Åsikter
Postat av: sannA

HAHA:D

2011-03-29 @ 14:58:11

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0