SMEKMÅNAD

Åh fick precis ett mail av min kusin. Hon ska gifta sig i sommar och vi ska på brölloppet som kommer att vara i Cypern! Är så glad för deras skull. I mailet frågade hon om jag hade någonstans att rekommendera smekmånaden för dem, eftersom vi rest runt så mycket i Asien.

Vad tror ni mitt svar blev? Naturligtvis Boracay.. Åh så bra dem skulle få det där! Det stället är perfekt! Kan omöjligt finnas något vackrare eller bättre ställe. Älskar boracay så oerhört mycket och jag tycker verkligen att dem ska åka dit! Jag tycker att ALLA som har planer på att åka till thailand, åker till boracay istället! Helt klart. Boracay i mitt HJÄRTA!

Saknar det så jävla mycket..










Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0