2 BRA DAR

Har haft två jätte bra dagar.
Igår umgicks jag med erica som jag inte sett på flera veckor, jag sov över hos henne och det var så mysigt. Hon har kommit och hälsat på här hemma och ingen är gladare än jag! Fick även träffa Emilia som jag inte sett sedan i December och Olivia som jag inte sett sedan September. Så underbart!

Idag har varit en super dag. Vi gick upp klockan tio åt frukost. Sedan gick vi till banken och efter det på stan och shoppade. Jag köpte ganska mycket eftersom jag inte kunde låta bli efter att ha fått lön. Hehe! Det blev 2 huv tröjor, ett par skor, en foundation, en consealer (stavning?), en mascara, en fransuppböjare och tre ansiktsmasker. :)

Efter vi varit på stan så följde jag Erika på vårdcentralen och hon tog en spruta. Sedan satte vi oss ute i solen i några timmar med varsin dagobertsmacka och cola. Efter det var klockan ganska mycket och nu har jag åkt hem.

Planen var att vi skulle ut på allstar och äta middag ikväll alla tjejer, men planerna blev ändrade så ska ta det lugnt hemma istället :) Gjorde så ont i hjärtat att lämna min fina vän! Nu vet jag inte hur länge det tar tills vi ses igen.. Men jag hoppas hon tar sitt förnuft till fånga och kommer hem redan om några dagar! Hihi.

Nu ska jag göra mig nå gott fika och slå på TV:n! Ha det så bra :)


Nyvaken på morgon när vi kom på att jag måste springa ner och betala för min parkering..
Det var en snabb uppstigning, hade inte lust att få p-böter igen..

Åsikter
Postat av: Anonym

Vad liten du ser ut vara :)

2011-05-14 @ 23:08:51

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0