AAAAAJ

Symtom vid problem med visdomständer

  • det gör ont
  • tandköttet svullnar runt den inflammerade visdomstanden
  • sitter tanden i underkäken kan kinden svullna upp
  • feber
  • det är svårt att gapa.

Och jag har ALLA symtom, tro fan det.
Samt dessa symtom: omöjligt att äta, svårt att prata.
......

Nu ska jag BAAARA ligga i sängen, se gamla avsnitt av desperate housewives. Sedan försöka äta lite av en dagobertsmacka med mamma och bästa morfar som är här. Samt stoppa i mig värktabletter!!


Åsikter
Postat av: pete

mäh....jag har exakt samma problem nu.

2011-05-23 @ 16:03:10
Postat av: amanda

jag har haft likadant, du ska bortsta med en liten tandborste jätte noga hur ont det än gör , så försvinner det efter nån dag:) helst ska du också be och få en typ gele av tandläkaren.

2011-05-23 @ 19:08:33

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0