DON'T MIND IF YOU TREAT ME BAD AGAIN, DON'T CARE ANYMORE


Hallå hallå!
Det var ett tag sedan nu, men jag har inte haft någon ork till att skriva.
Det har jag visserligen inte nu heller, men har då absolut ingenting bättre för mig så.

I Fredags sov jag hos Fanny.
I Lördags var jag ut med ett gäng på Lotus och det var inte en lyckad kväll för min del.
Kvällen slutade även med att jag fick gå hem till Agneta som bor vid travet typ.
Även fast pappa erbjudit sig att betala taxi så kändes det som onödigt med pengar.
Kunde sedan inte somna förän typ 5 och var uppe och jobbade tidigt. Väldigt sliten var jag och trött. Det var dock en väldigt flummig dag på jobbet och det slutade med att vi alla sprang över till Ica och köpte lite redbull.

Sedan var jag ute och sprang med pappa för någon dag sedan igen, det gick faktiskt mycket enklare än första gången så nu börjar jag bli lite taggad för joggningen!

Sen har jag sovit hos Fanny inatt. Hon gjorde hemmalagad potatisgratäng och fläskfilé igår. Gulle, riktigt gott! Det var väldigt mysigt och sedan såg vi på några Johan Falk filmer som vi somnade till.

Idag har varit en skit dag och har tänkt sova så snart jag kan.
Dock var det skönt att prata med Vanessa i typ en timme. Det gjorde mig lite gladare faktiskt.
God natt!


<3

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0