EXEMPEL PÅ EN FJANT

Hahah här är ett exempel på hur mesig jag kan vara..
Detta var dock när jag var liten och jag är inte rädd för sprutor längre.
Och är inte lika mesig längre.
Men jag är jätte rädd för vissa saker som gör ont, för har nästan aldrig gjort illa mig.

När jag var liten så skulle vi till thailand och jag var tvungen att ta en spruta.
Jag nötte ut en sköterska med massa prat och gorm och vågade inte ta sprutan.
Hon skulle sluta sitt pass och jag vägrade ta sprutan.
Då sa mamma - Men helena, då kan du inte följa med till thailand!
Vet ni vad jag säger?
"Men då gör jag inte det. Det gör inget, jag stannar hos mormor"
Hahah snacka om envis! Vilken jävla skitunge sköterskorna ska ha tyckt jag var.

Sedan kom nästa sköterska som började. Hon kollade bara på mig sedan sa hon
"Håll i hon"

Då fick dem typ tvångshålla mig medan jag tog sprutan.
Det var dock efter det som jag slutade vara spruträdd!


Åsikter
Postat av: Anonym

Ja, jag. Gissa vem det är. Ha, ha. Ledtråd: Jag känner dig bättre än du själv. Tror jag.

2011-05-25 @ 09:02:50

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0