HELG

Har haft en väldigt mysig helg, även om jag varit sjuk.
Har faktiskt kännt mig ganska omhändertagen!

I fredags var jag bara hemma när jag kommit hem från Erika.
Igår var det bara film och mys på schemat.
Popcorn och kladdkaka slank ner lite också!
Mysigt var det i alla fall!

Idag har jag inte heller varit på jobbet. Sjuk.
Legat i sängen och sett på film och myst på hela dagen!

Blev dock bättre mot kvällen så bestämde mig för att göra något av dagen och åka och överraska både mamma och Erika på flygplatsen. Fick lixom två flugor i en smäll! Mamma visste inte att jag skulle komma och hämta henne och Erika visste inte att jag skulle komma och säga hejdå! Var perfekt timing för att hinna med båda. Båda blev väldigt glada. Min älskade Erika började till och med gråta! Stor saknad är det, vill inte förstå att hon har åkt tillbaka. Är dock glad att mamma är hemma igen!

Efter det åt jag och mamma mat från max, tjockade rejält och sedan har vi legat i soffan framför PS. I love you hela kvällen och babblat. Nu ska vi fortsätta med det! Hoppas på att orka mig till jobbet imorgon, men känner mig stark ikväll! Hejja!


...

Åsikter
Postat av: pete

hänger du på och tränar i veckan då?

2011-05-16 @ 22:22:52

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0