MORGONPIGG

Asså VAD hemskt det ääääär!
Klockan är tio i sju. Jag är INTE uppe den här tiden. Världens tröttaste morgon människa.
MEN kan INTE sova PÅ GRUND AV MIN TAND nu!!

Det gör mig så leds. Det gör så ont, något fel måste det vara!

Nä nu tänker jag åka till tandläkarn/vårdcentralen eller vad som hellst och be dem skriva ut nå starkare värktabletter och NÅGOT MER SOM HJÄLPER MIG. Nå salva, infektionsskit b.la, b.la vad som hellst, vad vet jag.

Jag måste få veta vad det är för fel och HUUR jag ska lindra smärtan.
 Jag kommer sitta på deras stol och
 inte lämna stället förän dom hjälper mig! Ipren, släng dig i väggen!

(Vad vet jag, kanske är jag bara mesig för att jag aldrig någonsin haft ont i en tand eller i munnen, förutom då jag tappade tänderna när jag var liten gjorde väl lite ont?)


Åsikter
Postat av: frida

om det är visdomstanden som gormar brukar dom kunna skölja rent kring tanden och sätta på en salva hos tandläkaren :) tror inte det ska vara lika dyrt som när man annars går till tandläkaren men är inte säker.

2011-05-24 @ 08:36:50
URL: http://friduslinus.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Men gå bara till tandläkaren! Värktabletter hjälper ju inte du måste säkert laga ett hål eller något bara :)

2011-05-24 @ 11:31:21
URL: http://vanessanord.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0