SHOPPING

Igår jobbade jag. Efter det åkte jag till Fanny och sov över där.

Idag har jag köpt lite sommarfint!
B.la en långklänning till bröllopet som Britta tipsade mig om, super fin i blått! Sedan har jag även klickat hem en annan sommarklänning. Och äntligen köpt mina läder converse idag när jag och mamma var på stan, som jag suktat efter i flera månader! Väldigt nöjd. Har dock inte testat klänningarna än, men dom kommer väl på posten snart.

Känns underbart kul att äntligen kunna shoppa det man vill och ändå spara undan massor av pengar. På stan köpte jag även lite presenter till Stina som har fyllt år och vi har precis grillat och firat henne. Nu blir det kaffe!


Klänningen till bröllopet.


Andra klänningen.

Och mina converse har jag inte kort på än.. Men det kommer, grymt snygga!
Bruna läder.. Passar perfekt till min bruna läderväska!


Åsikter
Postat av: pete

Kör på den andra klänningen

2011-05-18 @ 20:24:07
Postat av: Britta

Helt rätt!

Shit alltså, den är helt uuunderbar!

Kommer bli perfekt i sommar!

2011-05-20 @ 00:07:50
URL: http://sixth.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0