UTGÅNG

Det har hänt ganska mycket i helgen om man jämför med senaste två veckorna.
Bara för att det var min bästa väns sista helg här i boden innan
hon begav sig tillbaka till Lund. Vilket har slutat med att hon har dragit med mig lite överallt :)

 

I Fredags så var jag med Fanny ett tag sedan kom Vanessa och hämtade mig och vi åkte och träffade Anton och Dennis, såg på no strings attached. Jävligt bra och rolig film! Kom hem ganska sent och jag skulle upp tidigt för en powerwalk med Anton. Dock fick vi strunta i den, hade inga lämpliga skor.

 

Under dagen på valborgs sprang jag och Fanny runt på stan som galningar från klockan 12 till 4. Jag hade en ganska seg och dålig dag så det var ju ganska typiskt att det även slutade med att jag fick min första p-böter. HEHE. Jag var inte glad. Funderade till och med på att skita i utgången, så illa var det.

 

Jag och Fanny började dricka lite drinkar hemma hos henne och grillade med hennes familj, sedan gick vi till Jennie där det var en massa gamla bekanta och sedan fortsatte jag och Vanessa kvällen hos Pablo, även där massa gamla vänner. Kvällen överträffade verkligen mina förväntningar och vi hade faktiskt jätte kul.

 

Vi gick till Lotus kring halv 1 och träffade massa folk, dansade och drack lite.
Blev verkligen en kväll att minnas med min bästis! Så jag är glad att jag gick ut i alla fall :)


Bilder från igår;

 



Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0