DÖDSTRÖTT

Har faktiskt haft en väldigt bra helg!

I Fredags var jag bara hemma och tog det lugnt. Väntade på ett samtal b.la.
Men såklart kom det inte, så det var lite onödigt.
Jaja, var en mysig kväll i alla fall.

Igår jobbade jag, hade en jätte bra dag på jobbet och det hade jag sedan även på kvällen. Var en ganska lyckad utgång, träffade väldigt mycket roligt folk och det var awesome. Jag, beckis och evelina fixade oss iordning och taggade inför krogen! Sedan kom även Sanna och Linus. Var jätte kul!

Mår fett dåligt idag. Har haft feber och allt möjligt och bara legat i sängen.
Nu ska jag krypa ner framför hangover med familjen och mysa i soffan.
Skön dag.

Imorgon börjar min första dag på mitt heltidsjobb! Klockan 07.00!
Taggad.


Jag igår.

Åsikter
Postat av: pete

Like a princess!

2011-05-29 @ 21:21:28

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0