OROLIG DOTTER

Jag är så himla rädd om mina föräldrar och är ständigt orolig att något ska hända dom.
Dom är mitt allt på jorden.

Ringde precis min pappa och höll på att få en hjärtinfarkt.
Jag - Vad gör du?
Pappa - Ja.. just nu står jag rakt upp och ner.
Jag fattade inte riktigt och de första som slog mig när han sa de orden, var att han hade vält med bilen och var upp och ner i något dike? Haha, fråga mig inte varför.. Kan bero på att pappa sa att jag inte borde åka ut med bilen igår, för att det var så halt.

Jag - VA?? HAR DU KROCKAT?
Pappa - Va?
Jag - Har du krockat?
(Pappa tror att jag säger "har du klocka?")
Så han svarar "Ja.."
Jag - MEN GUD?! MÅR DU BRA?
Pappa - Ja, alltså vad sa du nu igen?
Jag (med gråten i rösten) - Ja om du hade krockat?
(Jag trodde att han var i chock eller något.. Han lät så förvirrad.)
Pappa - Jaha!! Haha nejnej. Varför skulle jag ha gjort det?


Hahahaha! Vilket missförstånd det kan bli..




Åsikter
Postat av: Mamma

He, he så det kan bli. Älskar dig.

2011-11-30 @ 15:41:16
Postat av: Fratz /Misty fabulous

ahhahaha ! Vilken miss! :*

2011-11-30 @ 23:52:33
URL: http://fratzonfire.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0