SORRY

Heej!
Vet att jag har varit kass på att uppdatera, det ska bli bättring!
Börjar otroligt nog känna att jag kommer igång mer och mer, efter att ha vart i en "liten" svacka.
Det är så livet är, inget att skämmas över. Alla har svackor, mer eller mindre, så nu vet ni det.

I veckan har jag iallafall jobbar 6 dagar av 7 och det känns super bra.
I Onsdags firade vi min kära vän Fanny som fyllde 21 år och det var mycket trevligt!
Vi åt på Ming, gick och spelade bowling och drack några drinkar och vinglas.

I Fredags var jag på bio i Luleå, såg min älskade breaking dawn!
Har längtat så länge efter den filmen efter att ha läst böckerna. Har alltid tyckt att fjärde boken var bäst!
Jag är glad att det kommer ut en till del, annars hade Fredagen varit en sorgsen dag för mig.

Igår var jag och hälsade på min farmor och farfar som betyder så otroligt mycket för mig.
Älskar dom och saknar dom jätte mycket, dom är bäst! ♥

Efter det åt jag sushibuffé i Luleå och det var trevligt.
Sedan pluggade jag till 5 på natten, så nu ska jag skicka in min inlämningsuppgift som blev klar!
Puss!
Bilder från Fannys födelsedag;


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0