TISDAG

Hej :)
Igår var typ den bästa dagen på hur länge som helst.
I och för sig har hela veckan varit ruggigt bra.
Men först fick jag en iPhone 4s på stan, av mamma och pappa.
Det var en 20års present som jag fick i förväg, tacktacktack!
Ni är bäst :)
Efter det gick jag och Fanny och fikade, pratade i evigheter.
Vi hade inte setts på en vecka och då hinner det hända grejer vill jag lova ;)
Det var jättekul att träffa henne. Efter fikat gick vi och shoppade upp våra pengar.
Kläder, smink och halloweenkostym. :)
Sedan åkte vi hem till henne och hon färgade mitt hår. Bilder kommer inom kort. :)
Ikväll ska jag jobba och efter det tänkte jag och Fanny ta ett vinglas. :)
Nu ska jag vara social med min iPhone ;) puss!

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0