MÅNDAG

Nu var det ett tag sedan.
Jag har blivit klar med min engelska C kurs efter 5 veckor heltidspluggande.
Det känns riktigt bra! :) Idag började jag med Samhälls B och det verkar mycket intressant.

I Lördags var jag, Fanny, Elin, Sofia, Bea och Sanne hemma hos Elin och drack lite alkohol och spelade spel. Det var riktigt trevligt! Det var halloween som firades. Jag var pockahontas och Fanny var en ängel.
Vi kände oss som små barn ja.. Haha, men kul var det!

Vi åkte till farmen på kvällen och där var det smockat av folk.
Kvällen var helt ok, men förfesten var bäst!
Jobbade dagen efter och det var inte lika kul.


Här får ni lite blandade bilder ifrån min IPHONE! :)

Elin och Bea

Richard äter glass

Lunch med morfar

Mange är glad

Jag var pockahontas som sagt.

Farmen

Rickard var en munk men kände för att låna min fjäder för att vara cool

Åsikter
Postat av: Anonym

pocahontas heter det ju ;)

2011-11-08 @ 12:17:10

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0