FREDAG

Var ett tag sedan nu, men tänkte ge er ett inlägg innan jag går in i min zoombievärld igen med allt pluggande.
Jag tänkte såhär.. Det är fredag och jag ska PLUGGA.. Då förtjänar jag väl massor av gott?
Hihi, så det har jag tänkt åka och köpa.

I måndags var jag hos Erika med en massa tjejer. Vi såg på TV och surrade på.
Jag nämnde att jag var väldigt sugen på godis, om någon ville följa mig till kiosken?
Då räcker Emilia fram en godisskål och säger: Men här Helena! Det är bara att ta!
Jag tittar ner i godisskålen och ser detta.... :


Hahah, där bjöd hon till stort! Det slutade med att vi gick till kiosken ändå, som ni kanske kan gissa ;)

Annars har jag hälsat på farmor och farfar och nu har jag jobbat stägning två dagar i rad.
Slutat väldigt sent båda nätterna. Men jag gillar stägningar, så det har varit kul! :)

Nu ska jag läsa min engelskabok som jag satsar på att läsa ut idag. Puss!

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0