LÖRDAG

Hade en jätte trevlig kväll igår.
Jag och Fanny åkte till Petter i Luleå kring 9.
Vi lagade mat, åt efterrätt, drack lite vin, spelade tvspel och tog en kvällspromenad.
Sedan fick vi även höra Fanny och Petter spela och sjunga och det var så fint! :)

Det blev en sen kväll, slutade kring 6 på morgonen.
Jag skulle upp och jobba så var väl inte den piggaste imorse kanske..
Men nu är jag pigg som tusan och ska åka till Luleå igen för att äta sushibuffé :)
Efter det blir det massvis med pluggande! Heja mig!

Jag och Fanny gjorde middag, kött och potatisgratäng.

Massage efter träning

Min finaste vän!

Jag och Fanny!

Steker kött

Petter och Richard fixar efterrätt.

Kvällspromenad, Richard och månen.

Fanny och Petter spelar och sjunger

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0