MIN KVÄLL I LULEÅ

Hade en jättebra kväll igår, vi har så himla kul!
Först åkte jag och Fanny till Petter där vi gjorde hemmagjord pizza. Blev gott som tusan!
Sedan drack vi lite vin och lite cider där och fixade oss iordning.

Vi tog en taxi ganska tidigt till allstar där vi mötte upp Erika, Emilia, Frida, Olivia, Elin, Jessica och några fler.
Vi satt och pratade, drack lite och dansade. Var så himla kul att se mina luleåtjejer efter så lång tid!

Jag och Fanny gick hem rätt så tidigt (vi fick låna petters lägenhet, där vi sov över)
Vi drack en massa vatten, gjorde varma mackor och sedan kröp vi ner i sängen där vi har skedat hela natten.

Var jättepigg imorse, vaknade till och med innan klockan (har inte hänt på många månader)
Åkte och jobbade kring 10 och har slutat nu.
Ikväll ska jag ta det himla lugnt, för nu börjar min energi för dagen ta slut. Hihi!
Suddiga bilder från igår:
Min och Fannys pizza

Jag och min finaste!

Allstar

Jag och min skedis! (vi ser ganska förälskade ut tycker jag, haha.)

Åsikter
Postat av: fanny

Haha! Vi ser allt lite smyglesbiska ut ;) <3

2011-10-23 @ 19:28:48
URL: http://ninija.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0