ONSDAG

Gud vad jag mår bra idag! :)
Vaknade redan innan åtta och hade en supermysig morgon.
Kring 10 åkte jag in till stan och gick en morgonpromenad med Elin!
Efter det så jobbade jag från 11-19..

Nu är jag helt slut i hela kroppen efter att ha sprungit omkring sedan tidigt på morgon.
Har satt mig vid köksbordet och ska nu plugga innan jag blir allt för trött.

Så skönt att bara få vara hemma nu. I mina mjukiskläder och SITTA NER.
Jag mår AWESOME!

Jag i min pärla! ♥

Åsikter
Postat av: mamma

Oj, oj, oj. Är det något särskilt eller mår du bara jättebra. Nu har vi ett supersnabbt internet med en router så att det kan vara många datorer igång. Äntligen. Älskar dig min fina tjej.

2011-10-12 @ 20:15:10

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0