STOCKHOLM I MITT HJÄRTA

Uppdatering från stockholm då..
I tisdags kom jag hit mötte upp min bästa Erika på centralen efter det åkte vi hem till henne, där jag även fick träffa Vanessa och det blev stort kramkalas! Vi satt och mös på i soffan och fick oss en hel del skratt. På onsdagen åkte jag in till haninge där jag mötte upp Vanessa för lunch, riktigt gosigt! Vi åt fetaste salladen och sedan åkte jag till centralen för att möta upp mamma och Hans.

Vi tog ett fika och sedan gick vi på bio. Efter det åkte Hans och jag och mamma sökte upp vårat hotell som var väldigt mysigt. Vi bor i gamla stan, precis vid slottet.

Idag har vi sprungit runt på stan sedan tidigt på morgon. Vi har shoppat som två galningar, ätit sushi, fikat och mamma har varit hos frisören. Efter det gick vi och åt middag.

Nu är vi tillbaka på hotellet och jag ska göra klart det sista av min engelska så jag kan njuta av en härlig kväll med mina tjejer imorgon innan hemfärd :)


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0