SÖNDAG

Har haft det superbra i stockholm! Längtar redan tillbaka.
Sista dagen var jag och hälsade på några släktingar.
Efter det åkte jag in till stan och träffade Micke.
Det var jätteroligt, vi har inte setts på väldigt många månader.

Vi tog en fika och efter det åkte jag till Vanessa med Erika.
Vi åt middag och drack ett glas vin sedan gick vi till sturekompagniet där vi dansade hela natten
och blev inbjudna till vipstället där vi drack lite champagne.

Jag gick upp tidigt eftersom jag skulle hem med flyget.
Hade migrän hela dagen så det var grymt jobbigt både att resa och jobba.
När jag slutade blev det en tidig kväll och mycket mysigt var det!

Idag har jag jobbat nio timmar och nu ska jag plugga tills ögonen slår igen.
Imorgon är det jobb igen! Hej och hå.

Jag och mamma tog en paus från spöregnet på ett fik

Jag och min goa tremänning!

Jag och världens bästa vän!

Champagne

Jag och min fina!

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0