FREDAG

Idag har jag jobbat på fiket i några timmar och ska även göra det imorgon.
Vanessa, Hanna och Caroline kom in och fikade och det var kul att se några man kände :)
Fick åka taxi idag eftersom jag fick lite svårt att hitta och min taxichaufför var verkligen en ängel!
Hjälpte mig att hitta massor av ställen och sedan bjöd han på taxin, gud vad jag blev glad.
Finns verkligen bra människor här.
Ikväll har jag, Vanessa och Hanna ätit thaimat som lagades här hemma och det blev jättegott!
Efter det har vi myst på framför TVn med lite gotta och nu är jag astrött.
Har varit mycket att ta in på en dag och det blev en tidig morgon!
Imorgon är det iallafall lite sovmorgon, börjar inte föränn tolv.
Nu ska vi soova! Puss och godnatt.

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0