GODNATT

Så att alla vet så kan jag TYDLIGEN inte ta emot SMS längre.. Förstår inte varför men.. Trist är det!
Så dem som vill mig något får helt enkelt ringa.. :)

Så DET är anledningen till att ni aldrig får svar på mina SMS, ni som försökt nå mig.
Anledningen till att jag inte uppdaterat bloggen på ett tag är för att det har varit väldigt mycket på senaste.

På tal om telefoner så har jag iallafall NU börjat förstå det här med internet på telefonen (hehe..)

Hm, annars så har jag bokat resa till stockholm! Mamma är i Portugal så vi ska mötas i stockholm i några dagar där vi ska bo på hotell och mysa på. Har faktiskt redan hunnit börja längta efter henne fast det bara gått någon vecka. Ska även såklart träffa min bästa vän Erika som jag saknar så jag håller på att spricka, behöver henne verkligen, verkligen! ♥

Nu ska jag krypa ner till det nya avsnittet av gossipgirl, har längtat efter det hela sommaren!
Godnatt.

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0