MÅNDAG

Idag har jag umgåtts med Fanny ett tag, vi har haft en hel del att prata om.
Efter det har jag jobbat mitt första pass på väldigt länge!
Det kändes skönt, men är grymt trött nu.

Nu är jag på något slags sjukligt bra humör så jag tänkte lägga mig och sova på det viset :)


Åsikter
Postat av: Frida

Hej! jo jag läser det, provade först läsa det distans men det var jättejättejättesvårt och så extremt tidskrävande och då läste jag ändå det på halvfart så jag böt och går nu på lärcentrum och jag tycker det är skitroligt och läraren jag har har bestämt att det kommer inte vara några prov utan bara hemtentor så det är ju bra om man gillar att skriva mycket och leta rätt på fakta osv själv.



själva kursen tycker jag är skitrolig, och på lektionstid diskuterar jag och läraren och sen så har han genomgång osv som vanligt men det är inte som några frågor eller så man måste skriva så det är skönt att det mesta är muntligt. Däremot så ska dom ju ändra HELA systemet efter nyår så då kommer dom ändra kursens utformning helt och dom kommer ju ändra betygen då är det istället a, b, c , d e eller f tror jag, inte mvg vg och g. Så jag vet inte hur dom lägger upp det då eller om det kommer bli någom kurs överhuvudtaget eftersom så få sökte i år! men ring lärcentrum och fråga vad det finns för möjligheter, du kanske kan gå på en lektion utan att skriva in dig, så ser du ju hur det är :) haha blev ett långt svar men antar att du vill ha ett ganska utförligt svar eftersom det är ju ganska jobbigt att börja en kurs och sen visar det sig den inte alls är vad man tänkt så man slösat tid och hoppar av (som jag gjorde på 100% distans)



kursen slutar senast i början av december tror jag om jag inte minns helt fel!



hoppas du blev hjälpt av svaret :)

2011-09-20 @ 14:11:35
URL: http://friduslinus.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0