HEJ IGEN!

Åh älskar sådana här söndagar! Dom är allt för få nu förtiden.
Ni vet de söndagarna då man ligger i sängen fortfarande vid ett, och innan man ens funderat på lunch trycker i sig chips och choklad medan man kollar på sin favoritserie. För det är vad jag gör just nu. '

Och min favoritserie just nu är Greys anatomy.

Att ligga här och göra absolut ingenting, vara ledig och äta godis istället för mat. Ligga i sängen istället för att gå ut i friskluften, det får mig lixom att känna mig som att man fortfarande är i tonåren och inte behöver bry sig så mycket.

Detta har jag dessutom tänkt göra hela dagen. Ingenting vettigt!
Anledningen till att bloggen har varit så tyst är för att min mobil har varit på lagning. Så jag har inte haft något internet. Men nu är jag tillbaka med stormsteg. Woho! :)


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0